برگزاری 14 دوره آموزش تخصصی برای کارکنان راهداری لرستان
اجتماعی
بزرگنمایی:
معاون توسعه مدیریت و منابع راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان از برگزاری ۱۴ دوره آموزش تخصصی برای کارکنان راهداری استان خبر داد.
معاون توسعه مدیریت و منابع راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان از برگزاری 14 دوره آموزش تخصصی برای کارکنان راهداری استان خبر داد.
به گزارش دیار مفرغ، حسین جودکی به عملکرد معاون توسعه مدیریت و منابع استان در سه ماهه نخست سال 1402 اشاره کرد و افزود: در این مدت 14 دوره آموزش تخصصی برای کارکنان راهداری به تعداد 18 نفر همچنین دوره آموزشی برای رانندگان به تعداد566 نفر برگزار شد.
وی ادامه داد: صدور 400 فقره کلیه احکام پرسنلی ، ساماندهی 632 نفر نیروی انسانی طبق چارت سازمانی و تعیین وظایف محوله، بازدید از شهرستانهای استان وراهدارخانه ها جهت رفع مشکل آنها ، تجهیز مامور سراهای استان جهت پذیرای همکاران مهمان ، تقدیر از خانواده های شهدای شهرستانهای استان به همراهی نماینده و مشاور معاون وزیر در امور ایثارگران، انجام امور مربوط به همکاران بازنشسته، انجام امور مربوط به بررسی عملکرد و کارکرد کلیه پرسنل (رسمی و قراردادی و شرکتی و فصلی)، ثبت اطلاعات همکاران در سامانه کارمند ایران ( پاکنا) به صورت مستمر بخشی از عملکرد اداره منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه در این مدت هستند.
وی به دیگر اقدامات اداره منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه اشاره کرد و گفت: انجام مکاتبات و پیگیری جهت تبدیل وضعیت استخدامی همکاران تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر (120 نفر در حال انجام و 22 نفردر سه ماهه سال جاری انجام شده)، بهسازی ومرمت ساختمان سوله های انبارهای ماشین آلات، راه اندازی مامور سرای واقع در ساختمان ماشین آلات ، راه اندازی وبهسازی خدمات مربرط به مراجعات معلولین ( ازجمله بالا بر و سرویس بهداشتی ) ، پیگیری پرداخت 30 فقره تسهیلات با نرخ 23 درصدی به پرسنل از طریق بانک ملی انجام امورات بیمه ای برای همکاران و ارزیابی عملکرد ماهانه شهرستان ها و ارائه خدمات ورزشی و فرهنگی به صورت روزانه ازجمله این اقدامات است.
معاون توسعه مدیریت و منابع راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان اضافه کرد: از اقدامات اداره امور مالی و منابع نیز می توان به بستن حسابهای طرح وجاری مربوط به سال مالی1401، پرداخت هزینه کارپردازی در کوتاه ترین زمان، تهیه وتنظیم سندهای جاری، تهیه وتنظیم سند عمرانی، تهیه و تنظیم اسناد معاملات فصلی، تهیه و تنظیم لیستهای بازنشستگان بهمراه کسورات و پرداخت، پرداخت آئین نامه های مربوط به آنها، تهیه وتنظیم اسناد، اعلامیه و فرم های مربوط به درآمدهای سازمان، ثبت اسناد انبار و اموال درسیستم حسابداری، ثبت اموال غیرمنقول اداره کل در سامانه سادا، پیگیری 11 دستگاه خودروی فرسوده تا مرحله کمیسون ماده 2 جهت اسقاط برگزاری جلسات کمیته درآمد به صورت مستمر پیگیری وبرگزاری جلسات زیر کمیته های درآمد، پیگیری انتقال 85 فقره سندمالکیت خودروها و ماشین آلات راهداری بنام سازمان تا مرحله اگهی روزنامه و پیگیری اقلام مصرفی فرسوده و بلا استفاده جهت مزایده وفروش آنها اشاره کرد.