آخرین مطالب

رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران:

سامانه رسیدگی به شکایات، پایدارترین درگاه پاسخگویی به مشکلات کارکنان و مشتریان مخابرات است اجتماعی

سامانه رسیدگی به شکایات، پایدارترین درگاه پاسخگویی به مشکلات کارکنان و مشتریان مخابرات است

  بزرگنمایی:

به گزارش پایگاه دیار مفرغ ، رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران با اشاره به تکمیل مراحل راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات مخابرات گفت:درگاه bazresi.tci.ir با امکانات متنوع و رسیدگی به شکایات تا حصول نتیجه و امکان تعاملی بودن، بهترین و پایدارترین درگاه پاسخگویی به مشکلات کارکنان و مشتریان در حوزه های مرتبط با مخابرات است.به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس پیمان فیضی، رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات در گفتگو با خبرنگار اداره کل ارتباطات اظهار داشت: بر اساس بررسی های صورت گرفته و تحلیل های به عمل آمده در خصوص روند پیگیری وپاسخگویی به شکایات مشتریان از جمله در بخش های ستاد و مناطق، با راه اندازی این سامانه دگرگونی اساسی در نحوه پاسخگویی به مشکلات کاربران و پیگیری موارد مختلف مربوط به کارکنان و مشتریان به وجود می آید.

وی افزود: با راه اندازی این سامانه، روند رسیدگی به شکایات در سطح کشور ساختار مند شده و امکان شناسایی نقاط ضعف و بر طرف کردن آن در حوزه های فنی و غیرفنی و نیازمندی های مشتریان به وجود می آید.

مهندس فیضی افزود : از تمام مخاطبان، مشتریان و کارکنان مخابرات درخواست می کنیم کلیه مشکلات، انتقادات، نظرات و پیشنهادات خود را در بخش های نحوه عملکرد و ارزیابی خدمات شرکت مخابرات در حوزه های ثابت، دیتا و مخابرات های استانی، در سامانه "رسیدگی به درخواست ها و شکایات مخابرات" به نشانی bazresi.tci.ir ثبت و پیگیری کنند.

وی با تشریح مزیت های این سامانه گفت: ثبت درخواست از طریق سامانه بازرسی، موجب انسجام رسیدگی به درخواست های مخاطبان در موارد مرتبط با مخابرات شده و علاوه بر آن، تمام کاربران با دریافت کد پیگیری خود و استفاده از آن در مراحل بعدی می توانند از وضعیت درخواست و ثبت مشکل خود آگاه شده و در زمان حل مشکل نیز سریعا از طریق سامانه آگاهی پیدا می کنند.

رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: سامانه بازرسی هم موجب رفع ایرادات و مشکلات مخابرات مناطق شده و هم بر اثر پیگیری نظام مند تیکت ها، مشکلات کمبود امکانات در حوزه ستادی مانند موارد مختلف قطعی ناشی از سرقت تجهیزات مخابراتی به سرعت شناسایی شده و راهکار لازم برای مقابله با این موارد و ارجاع آن به بخش های مرتبط شرکت به سرعت انجام می شود.

وی افزود: در این مرحله با تاکیدات مکررمهندس سلطانی مدیرعامل شرکت مبنی بر رفع نواقص و کاهش مشکلات درون و برون سازمانی، این سامانه در رفع موارد نقص نیز گام بزرگی برداشته وبه نوعی موجب پیداکردن عیوب کاری و نگاه به درون به عنوان چشم بینای سازمان می شود.

مهندس فیضی اضافه کرد: فعالیت های حوزه بازرسی علاوه بر راه اندازی کامل سامانه پاسخگویی ، شامل بازدیدهای دوره ای از تمام استان ها و مناطق مخابراتی و همچنین شرکت های تابعه بوده است ، به نحوی که در سال 1400 علی رغم مشکلات موجود و شرایط کرونایی ، تیم ناظر بر فعالیت های شرکت در بخش های مختلف بازرسی ، فنی، تجاری و راهبرد ضمن بازدید حضوری و میدانی از مشکلات و نواقص موجود ، بازدیدهای مبنی بر راستی آزمایی رفع مشکلات را نیز به انجام رسانده اند.

وی افزود: جهت صحت سنجی ، بازدیدهای دوره ای پس از بازدید اصلی انجام شده که در بیش از 70 درصد موارد، مشکلات اساسی در بازدید بعدی حل شده است که نشان از عزم همگانی مجموعه مخابرات و بخش بازرسی در جهت شناسایی عیب و نقص ها و حل این مسائل می باشد.

مهندس فیضی همچنین عنوان کرد: ارتباط با سامانه بازرسی اکنون از طریق تلفنی نیز امکان پذیر است و تمام مشتریان و مخاطبان یا کارکنان در سراسر کشور می توانند با استفاده از شماره تماس 20195 (پنج رقم اول) به علاوه کد استان محل سکونت به این سامانه متصل شده و از طریق تلفنی نیز مسائل یا مشکلات خود را مطرح سازند.

وی تصریح کرد: نحوه تماس با این شماره هشت رقمی به عنوان مثال برای استان آذربایجان شرقی به صورت تماس با شماره 20195041 است و دیگر استان ها نیز بر طبق همین الگو می توانند ارتباط تلفنی با سامانه بازرسی را برقرار سازند.

مهندس فیضی یادآورشد: با استفاده از امکانات مختلف سامانه بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت مخابرات ایران چه از طریق درگاه اینترنتی و چه از طریق تماس تلفنی، تمام مشتریان و مخاطبان ، می توانند کلیه مشکلات، انتقادات، نظر و پیشنهادات خود را در حوزه نحوه عملکرد و ارزیابی خدمات شرکت مخابرات در حوزه های ثابت، دیتا و مخابرات های استانی، در سامانه ثبت کرده و تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران با تشریح مزایای مختلف سامانه یکپارچه و متمرکز بازرسی و رسیدگی به شکایات اظهار داشت: با استفاده از این سامانه، به صورت میانگین، زمان حل مشکلات مربوط به مخابرات که از سوی کاربران از طریق درگاه های دیگر اعلام می شود و با توجه به مکانیزه نبودن و فقدان یک سیستم متمرکز در برخی موارد به حدود یک ماه رسیده بود، اکنون و با راه اندازی سامانه بازرسی ، به صورت میانگین به 4 روز رسیده است که در بسیاری از موارد این زمان تا یک روز نیز می رسد.

وی با تاکید بر لزوم تلاش همه جانبه مجموعه ای به گستردگی شرکت مخابرات ایران برای حل مشکلات و به حداقل رساندن موارد شکایت خاطرنشان کرد: تمام همکاران مجموعه بازرسی و نظا رت شرکت مخابرات ایران در سطوح ستادی و استانی، در تلاش هستند تا ضمن تسریع در رسیدگی به موارد مطروحه از بخش های مختلف، همیار و کمک کننده به تمام بخش های مختلف شرکت مخابرات برای ایجاد تمرکز در پاسخگویی و رفع سریع مشکلات با نظارت علمی، هدفمند و مستمر باشند.


 


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

کشف کلاهبرداری با ارسال پیامک یارانه ای در بروجرد

محکومیت قاچاقچی جاروبرقی در خرم‌آباد

اجرای 15 پروژه عمرانی در محور فرودگاه خرم‌آباد

کلاهبردار حرفه‌ای در خرم‌آباد دستگیر شد /اعتراف به 16فقره کلاهبرداری

برپایی نمایشگاه گروهی پوستر در حوزه هنری لرستان

مدارس استان لرستان به فیبر نوری مجهز می‌شود

ثبت بیش از 11 میلیون تردد خودروها در جاده‌های لرستان

اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در 4300 فروشگاه لرستان

برخورد قانونی با برداشت گیاهان دارویی و خوراکی در لرستان

بیش از 50 میلیون راس دام سبک در لرستان واکسینه شدند

استاندارد لرستان 8000 نفر ساعت آموزش ارائه کرده است

خسارت 150 میلیاردی بارندگی‌ها به راه‌های دلفان

اعلام مبلغ زکات فطره در لرستان

اسکان 107 هزار مسافر نوروزی در لرستان

بیانیه مشترک سازمان بسیج سازندگی سپاه لرستان و مجمع جهادگران استان بمناسبت روز جهانی قدس

افزون بر 15 میلیارد ریال صنایع دستی در لرستان به فروش رفت

کشف 999 میلیارد تومان کالای قاچاق طی سال 1403 در لرستان

موزه باستان‌شناسی قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد افتتاح شد

موزه باستان‌شناسی قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد افتتاح شد

آیین تجلیل و بدرقه ورزشکاران اعزامی به المپیک جهانی دانش آموزی صربستان 2025 در خرم آباد

دغدغه اصلی پرداخت نشدن حقوق کارکنان شرکتی منابع طبیعی است

گزارش تصویری بازدید خبرنگاران از غار قمری ؛ غاری که سکونتگاه انسان نئاندرتال مربوط به 80 هزار پیش

آغاز به کار پویش نوروزی «نه به تصادف» در استان لرستان

توزیع 30 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان لرستانی

اجرای طرح کتابخوانی «14 کتاب،14 روز بهاری» در لرستان

آغاز طرح نوروزی پلیس در لرستان

انتصاب سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی لرستان

افتتاح سایت همراه اول در روستای اسکین شهرستان خرم آباد

پلمب یک واحد قصابی در شهرستان بروجرد به دلیل کشتارغیرمجاز

حضور مدیر و کارکنان بانک سپه لرستان در آیین غبارروبی مزار شهدا

افتتاح سایت همراه اول در روستای چغلوند رود شهرستان خرم آباد

تقدیر توانیر از اجرای موفق «بچه برقی»/نقش مؤثر برق لرستان در آموزش مدیریت مصرف

اعتبار کالابرگ الکترونیکی خانوار‌های دهک‌های درآمدی چهارم تا هفتم واریز امروز واریز می شود

کاشت 200 اصله نهال در آبشار طلایی خرم‌آباد+عکس

آمادگی راهداری لرستان برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی

اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه در مناطق گردشگری لرستان طی ایام نوروز

152 جایگاه سوخت رسانی لرستان آماده خدمت به مسافران نوروزی هستند

برگزاری محفل انس با قرآن در بانک سپه لرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان

کشف آثاری از نئاندرتالها در غار قمری خرم‌آباد

باند فروش مواد محترقه در فضای مجازی لرستان شناسایی شد

صادرات شیرخشک دامی از لرستان به ارمنستان

جریمه چهار میلیارد ریالی قاچاقچی "سقز" در لرستان

تلاش برای ارتقای کیفیت آموزشی و تربیتی مهم ترین رویکرد آموزش و پرورش است

اخذ مجوز 2 عنوان دوره کوتاه‌مدت در دانشگاه جامع علمی‌کاربردی لرستان

دستگیری سارقان و کشف 11 فقره سرقت در خرم‌آباد

حفاران گوشه شهنشاه خرم‌آباد دستگیر شدند

اجرای پویش نوروزی شش دونگ برانیم در لرستان

ارسال پنج هزار اثر به مسابقات همیار گاز در استان /برگزیده شدن 30 اثر از این آثار در جشنواره کشوری

مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات همیار گاز لرستان

وعده آسفالت و روکش آسفالت جاده‌های گردشگری قبل از نوروز