احقاق حقوق مصرف کنندگان در کمیته رسیدگی به شکایات
اجتماعی
بزرگنمایی:
مدیرکل استاندارد لرستان از رسیدگی به ۳۱ مورد شکایت در کمیته رسیدگی به شکایات اداره کل خبر داد.
مدیرکل استاندارد لرستان از رسیدگی به 31 مورد شکایت در کمیته رسیدگی به شکایات اداره کل خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری دیار مفرغ، قنبریان گفت: در 9 ماهه سال جاری، 11 نشست کمیته رسیدگی به شکایت با حضور نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اتاق اصناف تشکیل شده است که در آنها به 31 مورد شکایت رسیدگی شد.
وی افزود: شکایات واصله که مربوط به عدم کیفیت محصولات تولیدی خارج از استان است، برای بررسی به اداره کل استادارد استان مربوطه ارجاع داده می شود و در صورت وارد بودن شکایت، جبران خسارت توسط تولید کننده انجام می شود.
مدیرکل استاندارد استان اظهار کرد: هم چنین شکایاتی که نیاز به پیگیری در مراجع قضایی و محاکم حقوقی داشته باشند، از طریق واحد حقوقی اقدام می شود.