مدیرکل استاندارد لرستان از رسیدگی به 31 مورد شکایت در کمیته رسیدگی به شکایات اداره کل خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری دیار مفرغ، قنبریان گفت: در 9 ماهه سال جاری، 11 نشست کمیته رسیدگی به شکایت با حضور نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اتاق اصناف تشکیل شده است که در آنها به 31 مورد شکایت رسیدگی شد.
وی افزود: شکایات واصله که مربوط به عدم کیفیت محصولات تولیدی خارج از استان است، برای بررسی به اداره کل استادارد استان مربوطه ارجاع داده می شود و در صورت وارد بودن شکایت، جبران خسارت توسط تولید کننده انجام می شود.
مدیرکل استاندارد استان اظهار کرد: هم چنین شکایاتی که نیاز به پیگیری در مراجع قضایی و محاکم حقوقی داشته باشند، از طریق واحد حقوقی اقدام می شود.
http://diarmafrag.ir/fa/News/6387/احقاق-حقوق-مصرف-کنندگان-در-کمیته-رسیدگی-به-شکایات