مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تأکید بر رصد مستمر، مداوم و گزارشگیری از تمامی مناطق مخابراتی به ویژه مناطق سیلزده به صورت شبانه روزی در ستاد مدیریت بحران شرکت مخابرات ایران افزود: با توجه به خرابی مراکز تلفن به علت سیلاب پیشآمده در شهرستان پلدختر لرستان و از بین رفتن اغلب تأسیسات و زیرساختهای مخابراتی و ارتباطی در قسمت شهری و روستایی تمهیدات مختلفی برای برقراری و پایداری ارتباطات در این شهر انجام گرفته است.
به گزارش پایگاه خبری دیار مفرغ به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری با تشریح روند ارسال ملزومات ارتباطی برای مناطق سیلزده اظهار داشت: با ابتکار و اهتمام شبانه روزی همکاران در جهت راهاندازی و پایداری ارتباطات در سریعترین زمان ممکن در حوزه تلفن ثابت، یک دستگاه کانکس تلفن ثابت به ظرفیت منصوبه 6000 خط تلفن ثابت که شامل تمامی تجهیزات و ملزومات موردنیاز یک مرکز تلفن میباشد به شهرستان پلدختر ارسال و راه اندازی گردید.
مهندس سید مجید صدری افزود: همزمان با ارسال سوییچ، آمادهسازی مسیر کابلی برای اتصال این مرکز در شهرستان پلدختر نیز توسط تیم فنی و عملیاتی منطقه لرستان انجام گرفت.
این کانکس بهصورت موقت جهت ارائه سرویس تلفن ثابت و دیتا به بخشی از مشترکینی است که زیرساخت کابلی آنها دچار خرابی نشده باشد.
وی با اشاره به برنامهریزیهای انجام گرفته گفت: آن دسته از ارتباطات فیزیکی که دچار قطعی کابل نباشد به زودی تکمیل و آماده ارائه سرویس در شهر خواهد بود.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شبانه روزی تمامی همکاران به خصوص همکاران مناطق سیل زده اظهار امیدواری کرد که آمادهسازی مرکز تلفن اصلی و زیرساختهای شبکه مخابراتی آن نیزهرچه زودتر صورت پذیرفته و شاهد برقراری ارتباطات بهصورت کامل و پایدار در آینده نزدیک خواهیم بود