مدیرکل کار لرستان مطرح کرد؛
اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در 4300 فروشگاه لرستان
شنبه 16 فروردين 1404 - 19:59:44
به گزارش دیار مفرغ، احمد توصیفیان در سخنانی از آغاز مرحله دوم طرح کالابرگ الکترونیکی در ماه جاری خبر داد و اظهار داشت: در گام نخست مرحله دوم از 13 فروردین مشمولین نهادهای حمایتی شامل بهزیستی و کمیته امداد می‌توانند به فروشگاه‌های مشمول طرح برای خرید کالاهای اساسی مراجعه کنند.

وی افزود: در ادامه گام دوم این مرحله از طرح، خانوارهای دهک‌های اول تا سوم از چهارشنبه 20 فروردین و در سومین گام دهک‌های چهارم الی هفتم می‌توانند از تاریخ چهارشنبه 27 فروردین به بعد اعتبار تخصیصی برای خرید کالاهای اساسی خود را استفاده کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، افزود: این طرح باهدف حمایت از معیشت خانوارهای مشمول و تقویت سبد غذایی دهک‌های اول تا هفتم اجرا می‌شود و براین‌اساس، دهک‌های اول تا سوم به‌ازای هر نفر 500 هزار تومان و دهک‌های چهارم تا هفتم به‌ازای هر نفر 350 هزار تومان اعتبار دریافت خواهند کرد.

توصیفیان، گفت: این اعتبار برای خرید 11 قلم کالای اساسی شامل اقلامی از گروه‌های لبنیات، پروتئین و خواربار اختصاص‌یافته است.

وی تصریح کرد: مشمولان می‌توانند خریدهای خود را در چند نوبت انجام دهند و نیازی به استفاده از کل اعتبار در یک مرحله نیست، اعتبار طرح کالابرگ الکترونیکی تا پایان خردادماه سال 1404 قابل‌استفاده و برداشت است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان، ادامه داد: طرح کالابرگ الکترونیکی در استان با بیش از چهارهزار 300 فروشگاه عمده، خرد و فروشگاه زنجیره‌ای اجرا می‌شود و مشمولان این طرح می‌توانند برای مشاهده فروشگاه‌ها و اطلاع از مانده اعتبار خود، اپلیکیشن «شما» را از خدمات‌دهندگانی چون «بازار» و «مایکت» دریافت و نصب کنند.

توصیفیان با تأکید بر اینکه هم استانی‌ها از ورود به لینک‌های نامعتبر جدا پرهیز کنند، یادآور شد: امکان استعلام مانده اعتبار از طریق کد دستوری 500 1463# و کانال اپلیکیشن بله به آدرس kalabarg@ فراهم شده است و مرکز تماس 021-6369 نیز آماده پاسخگویی به سوالات و درخواست‌های مشمولان طرح است.

http://diarmafrag.ir/fa/News/14996/اجرای-طرح-کالابرگ-الکترونیکی-در-4300-فروشگاه-لرستان
بستن   چاپ