به گزارش دیار مفرغ، یاسر اکبریان در گفتوگو با رسانهها با اشاره به به اینکه مرکز ارائه خدمات غیرحضوری شرکت آب و فاضلاب لرستان با شماره تماس 122 به صورت شبانه روزی، پاسخگوی شهروندان در شهرها و روستاها است، اظهار کرد: مشترکین میتوانند با اتصال به سامانه و انتخاب بخش مورد نظر هرگونه موارد را شامل مشکلات شبکه مطرح کنند.
وی افزود: شهروندان مواردی مانند قطع و افت فشار آب، گرفتگی کنتور و شبکه، شکستگی و نشت شبکه توزیع، گرفتگی یا نشت شبکه فاضلاب، اعلام نارضایتی از کیفیت آب منزل، تمام درخواست های خدمات مشترکین، خرید انشعابات آب و فاضلاب، انتقاد یا شکایت از نحوه خدمات شرکت یا برخورد کارکنان، درخواست آب تانکری، فقدان دریچه منهول را از طریق شماره 122 اعلام کنند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: همچنین شهروندان وظیفه شناس و مسئولیت پذیر می توانند با تماس با سامانه 122 ، به صورت محرمانه انشعابات غیر مجاز آب و فاضلاب را گزارش کنند.
اکبریان با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون 471 هزار و 566 تماس با سامانه گویا 122 برقرار شده است: اظهار کرد: از این تعداد 131 هزار و 201 مورد مشکل خود را با اپراتور سامانه 122 مطرح کردهاند.
وی تعداد حوادث ثبت شده از طریق تماسهای تلفنی را 71 هزار و 545 مورد عنوان کرد و گفت: از این تعداد 62 هزار و 703 مورد در حوزه آب و 7 هزار و 217 مورد در حوزه فاضلاب بوده است.
به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان یک هزار و 108 تماس گرفته شده با سامانه 122 مربوط به امور مشترکین بوده است.
http://diarmafrag.ir/fa/News/14556/پاسخگویی-سامانه-122-به-470-هزار-تماس-تلفنی-در-لرستان