بیش از 71 هزار حادثه در حوزه آبفا استان به ثبت رسیده است
شنبه 21 مهر 1403 - 22:09:50

به گزارش دیار مفرغ، یاسر اکبریان روز شنبه بیست و یکم مهرماه در گفت‌ و گو با خبرنگاران با اشاره به به اینکه مرکز ارائه خدمات غیرحضوری شرکت آب و فاضلاب لرستان با شماره تماس 122 به صورت شبانه روزی، پاسخگوی شهروندان در شهرها و روستاها است، اظهار کرد: مشترکین می‌توانند با اتصال به سامانه و انتخاب بخش مورد نظر هرگونه موارد را شامل مشکلات شبکه مطرح کنند. 

وی افزود: شهروندان مواردی مانند قطع و افت فشار آب، گرفتگی کنتور و شبکه، شکستگی و نشت شبکه توزیع، گرفتگی یا نشت شبکه فاضلاب، اعلام نارضایتی از کیفیت آب منزل، تمام درخواست‌های خدمات مشترکین، خرید انشعابات آب و فاضلاب، انتقاد یا شکایت از نحوه خدمات شرکت یا برخورد کارکنان، درخواست آب تانکری، فقدان دریچه منهول را از طریق شماره 122 اعلام کنند. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: همچنین شهروندان وظیفه‌شناس و مسئولیت‌پذیر می‌توانند با تماس با سامانه 122، به صورت محرمانه انشعابات غیر مجاز آب و فاضلاب را گزارش کنند. 

اکبریان با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون 471 هزار و 566 تماس با سامانه گویا 122 برقرار شده است: اظهار کرد: از این تعداد 131 هزار و 201 مورد مشکل خود را با اپراتور سامانه 122 مطرح کرده‌اند. 

وی تعداد حوادث ثبت شده از طریق تماس‌های تلفنی را 71 هزار و 545 مورد عنوان کرد و گفت: از این تعداد 62 هزار و 703 مورد در حوزه آب و 7 هزار و 217 مورد در حوزه فاضلاب بوده است. 

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان یک هزار و 108 تماس گرفته شده با سامانه 122 مربوط به امور مشترکین بوده است.



http://diarmafrag.ir/fa/News/14542/بیش-از-71-هزار-حادثه-در-حوزه-آبفا-استان-به-ثبت-رسیده-است
بستن   چاپ